2013. november 24., vasárnap

Sziluett

Sziluett

Mit betakar a holnap nekem csak álmatlan létezés
Hogy távolodjak tőled száz emberöltő is kevés
Kalitkamadár hol vagy? Papír sziluetten vágyak
Nélküled magány-gondolatok négy fal közé zárnak

Az éjen át is látlak, itt vagyok, mer' féltelek
Millió sztori rólad, rólunk, elrejtem a képeket
Megpendítem a húrokat, eladom az életet
Megvettem az otthonod most veszek hozzá kék eget

Tanultam a hibákból, csak a fél szívem adtam
A másik felének köszönöm, hogy melletted maradtam
szerelmem, még mindig egy nem száz lány
Ha tehetném így napról napra ezt az utat járnám

De homályos a holnap, a tegnap meg már távoli
Mond ki , hogy bűnös vagyok, ha bűn veled álmodni
Várom a pirkadatot, tényleg semmit se kérek
csak a végén rádöbbenni, hogy tényleg szépek az évek

Nem hagytam el senkit, igen nehezen felejtek
Amíg bennem élő sejtek esküszöm, hogy megkereslek
fenn az égben, a szívben, a fényképeink lapjain,
az emlékek a fejemben - így múlik el az éjszaka 

Orromban az illatod: parfümöd a vér szaga
Az enyém meg a mámor, még mindig tőled távol
de nem messze ,kivárom a csókod lesz az "Ámor"
Mikor elég lesz a mából , itt leszek keress meg

Látod? nem felejtek, mindennek ez az ára
Én azért élek így mert nincs fizetve a számla
Talán nem is lesz, soha, de hogy miért még nem értem
Ha szorítod a mancsom, nekem az az aranyérem...

(Magány sziluettjét járva
Újra minden perc árva
Szeretném, ha itt lennél a két karomba zárva
és a végén rádöbbenünk, hogy minden perc megérte
Így már az sem érdekel, hogy mi lesz a mese vége)





  A vers első része 2013 május elején született, a többi szép lassan a következő hónapokban, majd július végére szinte magától dallá vált. Ami a dalban refrénként szerepel az a versben a vers záró, összefoglaló versszaka - ezért is lóg ki.
  Említettem már pár helyen, hogy hamarosan szeretném kiadni a második kötetem, amiben néhány dalomnak (szigorúan csak amik versnek indultak) az eredeti dalszövege is megtalálható lesz. Olvasni ér!

...És a dal



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése