2013. október 10., csütörtök

Valamerre - Tükörkép

  Tegnap este nem bírtam aludni. Talán az agyamra ment a leszokás... Még soha nem éreztem ennyire fáradtnak magam, a telefonomba írogattam összefüggéstelen, kis verscsokrokat. Ezek közül a versek közül választottam ki mára kettőt. Az első egy kicsit komolyabb témával foglalkozik, erről nem is igen szeretnék többet írni, aki kicsit is a sorok mögé lát érteni fogja. A második egy kicsit melankólikusabb belső valami halmozott - így századszor is elolvasva kicsit erőltetett - rímekkel. Azért ezt a két verset, mert szó szerint egyszerre íródtak, ez érezhető a szerkezetükön is.
  Még mindig szenvedek a fáradtságtól, de végül is ez már csak részletkérdés. A többi rosszabbul sikerült "művet" egy ideig elrakom, valószínűleg addig amíg kidobásra nem kerülnek.



Valamerre

Rohanunk a világ elől,
 futva talán könnyebb
De mégis miért rejtetünk
el minden könnyet?

Sodródva az árral,
én a bárka te a tengerész.
Ha elveszel az éjben
az a kérdés hogy merre mész.

A vak is látja benned
sok a kérdés, nincsen válasz
Eltemetett emlékekben
soha nem lesz támasz.

Várj még. Ne szólj 
Egyre halkabbak az utcák
 Többé fel sem kel a nap 
Így lesznek percekből órák 

Mégis itt vagyunk
Maradunk a "Magyar Ugaron"
Én egyedül, egymagamban
 a magyar holdat ugatom

 Hogy merre is tartunk? 
Árnyék, vér és ingovány 
Te leszel nyugodt csupán 
Ha én itt hagyom a hazám.








Tükörkép


Eltorzítom a tükröd
Többé hát nem találsz rám
se éjjel, se nappal
Megvárom amíg megölöd
Saját szíved egy sebtapasszal

Kifújom még a füstöt...
Cirka tizennyolc év a tiéd
lelkemből, testemből
Kaptam aranyat és ezüstöt
Elég az átvirrasztott éjekből

Tudom mennyit érek
emlékszem minden pillanatra
jóra és rosszra is
Ezért már nem félek
Megbarátkoztam a sorssal is

(Úgy szeretnék élni még
hogy őszinte a tükörkép
így mutatom a világnak
mit ember tehet tükör képp)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése