2013. október 28., hétfő

Kulcs a zárban


Kulcs a zárban


Hangosak a szirénák:          
                         valami történt.
Egy kisgyermek meghalt,   
                                      már csak egy fénykép
Én így sirattam el sokat       
                          nevető arccal   
   És ma sem tudtam túlélni       
                             mát a tegnappal 

Olyan helyen járunk,            
                                        hol a könnyek kevesek
      Hol a kulcs már a zárban és      
                                        nem segítesz ha elesek
Igaz, végig én voltam            
                              ki mindig elfutott
Istennel beszéltem így            
                                            gyújtom fel a templomot

A sorsunk meg van írva         
                                   egy élet, egy halál...
A játszótér ma üres                   
                                         törött álmot sem talál 
 Nem várnak a tegnapok            
                                        megfagytak a hidegben
Ma este helyettem te                   
                                               mond meg, hogy mi lettem






  Október 22-én valóban elhunyt egy kislány. A vers természetesen nem róla szól, bár engem is meglepett, hogy mennyire elszomorított a dolog, pedig alig ismertem. A vers nagy részét még aznap este megírtam, de nem volt szívem rögtön publikálni. Aki meg fogja ismerni az írásaim, később majd megérti, miért ilyen formában íródott a vers. 





Fotó: Johann Richárd






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése