2013. október 14., hétfő

Egy akasztott emlékirataiból


Egy akasztott emlékirataiból


Holnap ilyenkorra már nem itt leszek
Sötét lesz az utca, csendesek a játszóterek
Barátom az éj, és vacogó foggal
Küzdök holnap elmúló gyerekkorommal
Nagyapám szemével, a dohányillattal
A betegségemmel mi téged megvigasztal
A városom zajával, mindig furcsa kép
Sosem tudtam eldönteni hova fussak èpp

Ha félek önmagamtól kinek kellek?
Ha esőben állsz még a könnyeid is szebbek
Igen, megbántom kit nem kéne
Gyűlölöm, hogy én vagyok önmagam tükörképe
Hogy végül én is így végzem
De mielőtt vége, az egészet végignézem
az első sorból. Így maradok magamnak
Ezzel adva támaszt a rozoga falaknak.

A legvégén úgy is minden eldől
Esküszöm jó leszek szeptembertől,
A jövő héttől, érted akár holnaptól
De ma inkább lelépek a gangról
és rágyújtok egy cigarettára.
Talán az én szerelmem ára
hogy nem vagyok elég jó hozzád
A kulcs nálad. Zárd lakatra szívem dobozát.







Bla ,bla, bla ...

2 megjegyzés: