2014. március 26., szerda

Vátesz





Vátesz

Régen azt hittem mindenre
képes a szív ha menne.
De se óda, se dal, se szonett
nem érti a világból mi lett.

Mert szeretem az életet
és szeretem ha lobban
szerelem a szívben
és nem csak nyomokban
egy régi fényképen
játsszák el a szerepet.

Mert szeretem a tél ízét,
a nyár ropogását,
az ősz legvégét,
a tavasz sokaságát

De látom mi fán terem
ha magyar magyart ugat,
hogy magyar magyart ugasson
Mi lennénk a nagy nyugat?
Csak kussolunk a magyar Ugaron.
- Bár ne lennék a váteszem.



Soha nem állítottam a verseimet a politika szolgálatába. Egész egyszerűen azért, mert szerintem ez ma egy gonosz dolog. Ennek ellenére nekem is született - és biztosan fog még születni - néhány magyarság versem, amiket természetesen mindenki úgy értelmez ahogy akar, azt beszél bele amit akar. Amit látok, hallok, érzek leírom... ez se több, se kevesebb.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése