2014. május 20., kedd

Hajnalok hajnala

Hajnalok hajnala

Hajnalok hajnala, gyönyörű de nem ihlet
Gondok a pohárból és megfognám mindet
De egy aprócska jel még pislákol a Holdon
Követném őt is mint a rég elveszett csókom

Ez a tegnapi gondolat száradt a pohárba
Fél lábbal a mennybe aztán vissza a mocsárba
Olyan mint a szemed nem fogható semmihez
Nem vittem semmire de csoda hogy te elismersz

Minden nap figyelem hogy veritek át egymást
De holnap visszaköp a tükörkép és meglásd
Sírni fogtok, hogy basszus ez de rosszkor jött
Pedig ez egyszerű, csak ne bujkálj a bokrok közt

Az én sínem már nem egyszer kisiklott
Ezért elég hogy ha én megértem mit írok
Ezért emberi, pont így közeledtem hozzád
Pont ezért nem lett végül közös a szobánk

Hajnalok hajnala, Johnny Walker századszor
Fülemben dallam, de remélem hogy nálad szól
Órámon fél tíz, most remélem hogy elengedsz
De ígérem az útra valód mindörökké velem lesz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése